loading...
بارسلونا
admin بازدید : 16 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آرژانتين که يکي از مدعيان جام‌جهاني 2014 برزيل محسوب مي‌شود در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها با بوسني و هرزگوين ديدار خواهد کرد.

ليونل مسي درباره حضور جام‌جهاني 2014 برزيل مي‌گويد: از جام جهاني آفريقاي جنوبي خاطرات بدي دارم. اکنون نسبت به قبل با تجربه‌تر شده‌ام و اعتماد به نفسم هم بالا رفته است. اکنون دو بار حضور در جام‌جهاني را تجربه کرده‌ و کاپيتان تيم ملي آرژانتين هم هستم. هر چند قبلا گفته‌ام که بستن بازوبند کاپيتاني تغييري در رفتار من با هم تيمي هايم ايجاد نمي‌کند، اما بستن بازوبند براي من بسيار ويژه است و به آن افتخار مي‌کنم.

مسي درباره هم تيمي‌هايش در جام جهاني 2014 برزيل گفت: خيلي از مردم فکر مي‌کنند که گروه ما در جام جهاني آسان است و آرژانتين بدون هيچ دردسري به دور دوم صعود مي‌کند ولي ما اين طور فکر نمي‌کنيم. به نظرم در جام جهاني هيچ گروه آساني وجود ندارد و همه گروه‌ها مشکل هستند.

کاپيتان تيم ملي آرژانتين در ادامه گفت: براي ما خيلي مهم است که بازي اول خودمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم. پيروزي در اولين گام مي‌تواند انگيزه ما را بالا ببرد. به نظرم گروهمان گروه متعادلي است. شايد گروه‌هاي ديگر تيم‌هايي با اسم و رسم دار بزرگي حضور داشته باشند، اما گروه ما گروه متعادلي است و کار ما در جام جهاني آسان نخواهد بود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 2,215