loading...
بارسلونا
admin بازدید : 17 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مهاجم تیم ملی اروگوئه پس از گاز گرفتن شانه کیلینی از سوی فیفا محکوم شد. این ممنوعیت شامل تمرین نکردن با تیم نیز می شد و بازیکن 88 میلیون یورویی، مدتی را به تنهایی تمرین می کرد.
اما درخواست حکم تجدید نظر او به دادگاه داوری ورزشی ( CAS) باعث شد محرومیت وی کاهش پیدا کند و سوارز اجازه تمرین کردن با تیم را نیز دریافت نمود، هرچند مدت زمان محرومیتش همان گونه باقی ماند.

سوارز در این مورد می گوید: " برای من خیلی سخت بود که در یک زمین 10 در 10 به تنهایی تمرین کنم. این باعث شده بود که من احساس نکنم یک فوتبالیست هستم، یک احساس عجیب و غریب.
در حال حاضر من خیلی خوشحالم که می توانم در تیم جدیدم کار کنم. این احساس خوبی به کودکان من می دهد وقتی می بینند من از خانه به سر کارم می روم.

من سعی می کنم با تیم هماهنگ شوم و همان کاری را انجام دهم که لوئیز انریکه از من درخواست می کند. او می داند که من چگونه بازی می کنم، من در بزرگ ترین باشگاه جهان هستم و برای پیروزی و فتح عناوین مختلف تشنه ام. من، این چالش را دوست دارم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 2,219