loading...
بارسلونا
admin بازدید : 9 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، دیروز کارلو آنجلوتی مربی تیم رئال مادرید اعلام کرد که دی ماریا قصد دارد سانتیاگو برنابئو را ترک کند، حدس و گمان بر این است که شاید بارسلونا برای خرید دی ماریا دست به کار شود.

ژاوی در این مورد می گوید: "دی ماریا یک بازیکن بزرگ می باشد، اما واقعیت این است که او در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است. تجربه در گذشته نشان داده که انتقال بازیکنی از رئال مادرید به بارسلونا بسیار دشوار بوده است."

دی ماریا در چند مدت گذشته سخت مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد بوده و پاریسی ها نیز هم چنان وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند.

ژاوی در مورد مصدومیت نیمار می افزاید: "نیمار یک بازیکن مهم برای بارسلونا است و من هنوز نمی دانم که آیا او می تواند تیم را در دیدار روز یک شنبه همراهی کند یا خیر."

admin بازدید : 5 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، بازیکن 20 سال بارسلونا، سال 2013 از از منچستر سیتی به نیوکمپ آمد و در تابستان امسال به مدت دو فصل به تیم سویا قرض داده شد.

این هافبک جوان در گفت و گو با سایت گل می گوید: " من در سویا بسیار خوشحالم و بر روی بازی در این تیم تمرکز کرده ام. در حال حاضر به بارسلونا فکر نمی کنم و آینده مشخص می کند که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

به غیر از سوارز، دیگر بازیکن جوان بارسلونا، جرارد دلوفوئو هم به شکل قرضی راهی سویا شد.

سوارز در این مورد می گوید: " من فکر می کنم دلوفوئو یک بازیکن بزرگ است. او یک دوست خوب است و من فکر می کنم به موفقیت سویا کمک کند، جرارد در جدال های یک برابر یک بسیار قوی است.
در سویا همه بازیکنان از ما استقبال کردند و این باعث می شود که ما رو به جلو حرکت کنیم."

دنیس سوارز تا ژوئن 2017 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد اما سویا می خواهد در پایان فصل پیشنهاد قرارداد دائمی را به کاتالان ها ارائه کند.

admin بازدید : 4 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا به خرید آنخل دی ماریا علاقمند شده است. در واقع یک نماینده از باشگاه بارسلونا می گوید که پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای خرید دی ماریا ارائه شده اما پرز از مذاکره خودداری کرده است.
بارسا می خواست از رابطه ایجاد شده بین دی ماریا و رئال مادرید استفاده کند، دیروز آنجلوتی اعلام کرد که این بازیکن اطلاع داده که می خواهد مادرید را ترک کند.

وضعیت او هم چنان مشخص نیست. دی ماریا از رئال مادرید درخواست کرده بود که باید حقوقش بیشتر شود و سالیانه 8 میلیون یورو دریافت کند، اما پرز این پیشنهاد را نپذیرفت و پس از آن مدیر برنامه های دی ماریا مذاکره با دیگر باشگاه های اروپایی را آغاز کردند.

بارسا هم می خواست از همین فرصت استفاده کند، دی ماریا بازیکن مناسبی برای بارسلونا است و شیوه فوتبال بازی کردن او به مدل بازی بارسا، تناسب دارد.
اما با آمدن سوارز و راکیتیچ به بارسلونا، بعید به نظر می رسد که رئال مادرید قبول کند دی ماریا را به بارسلونا بدهد.

admin بازدید : 6 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش طرفداری باشگاه بارسلونا لحظاتی پیش با تایید مصدومیت نیمار و مشکل او در ناحیه قوزک پای چپ اذعان کرد که آزمایش های نهایی برای ارزیابی دقیق مصدومیت او به زودی انجام خواهد شد.

به همین دلیل و بر اساس اخبار رسیده از اسپانیا به نظر می رسد که لوئیز انریکه  در صورتی که این ستاره برزیلی نتواند در اولین دیدار بارسلونا برابر الچه در رقابت های لالیگا حضور یابد، با توجه به مشکلات گوارشی پدرو و عدم تمرین او با تیم در چند روز گذشته و همچنین محرویت لوئیز سوارز،  از مونیز الحدادی جوان  به عنوان جانشین نیمار در بازی یک شنبه شب استفاده خواهد کرد.

admin بازدید : 18 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مهاجم تیم ملی اروگوئه پس از گاز گرفتن شانه کیلینی از سوی فیفا محکوم شد. این ممنوعیت شامل تمرین نکردن با تیم نیز می شد و بازیکن 88 میلیون یورویی، مدتی را به تنهایی تمرین می کرد.
اما درخواست حکم تجدید نظر او به دادگاه داوری ورزشی ( CAS) باعث شد محرومیت وی کاهش پیدا کند و سوارز اجازه تمرین کردن با تیم را نیز دریافت نمود، هرچند مدت زمان محرومیتش همان گونه باقی ماند.

سوارز در این مورد می گوید: " برای من خیلی سخت بود که در یک زمین 10 در 10 به تنهایی تمرین کنم. این باعث شده بود که من احساس نکنم یک فوتبالیست هستم، یک احساس عجیب و غریب.
در حال حاضر من خیلی خوشحالم که می توانم در تیم جدیدم کار کنم. این احساس خوبی به کودکان من می دهد وقتی می بینند من از خانه به سر کارم می روم.

من سعی می کنم با تیم هماهنگ شوم و همان کاری را انجام دهم که لوئیز انریکه از من درخواست می کند. او می داند که من چگونه بازی می کنم، من در بزرگ ترین باشگاه جهان هستم و برای پیروزی و فتح عناوین مختلف تشنه ام. من، این چالش را دوست دارم."

admin بازدید : 17 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آرژانتين که يکي از مدعيان جام‌جهاني 2014 برزيل محسوب مي‌شود در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها با بوسني و هرزگوين ديدار خواهد کرد.

ليونل مسي درباره حضور جام‌جهاني 2014 برزيل مي‌گويد: از جام جهاني آفريقاي جنوبي خاطرات بدي دارم. اکنون نسبت به قبل با تجربه‌تر شده‌ام و اعتماد به نفسم هم بالا رفته است. اکنون دو بار حضور در جام‌جهاني را تجربه کرده‌ و کاپيتان تيم ملي آرژانتين هم هستم. هر چند قبلا گفته‌ام که بستن بازوبند کاپيتاني تغييري در رفتار من با هم تيمي هايم ايجاد نمي‌کند، اما بستن بازوبند براي من بسيار ويژه است و به آن افتخار مي‌کنم.

مسي درباره هم تيمي‌هايش در جام جهاني 2014 برزيل گفت: خيلي از مردم فکر مي‌کنند که گروه ما در جام جهاني آسان است و آرژانتين بدون هيچ دردسري به دور دوم صعود مي‌کند ولي ما اين طور فکر نمي‌کنيم. به نظرم در جام جهاني هيچ گروه آساني وجود ندارد و همه گروه‌ها مشکل هستند.

کاپيتان تيم ملي آرژانتين در ادامه گفت: براي ما خيلي مهم است که بازي اول خودمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم. پيروزي در اولين گام مي‌تواند انگيزه ما را بالا ببرد. به نظرم گروهمان گروه متعادلي است. شايد گروه‌هاي ديگر تيم‌هايي با اسم و رسم دار بزرگي حضور داشته باشند، اما گروه ما گروه متعادلي است و کار ما در جام جهاني آسان نخواهد بود.
admin بازدید : 5 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازيکن اتلتيکو مادريد معتقد است که بازيکنان بارسلونا حرفه‌اي هستند و با وجود اينکه اميدي به قهرماني ندارند، با تمام توان مقابل آنها به ميدان خواهند رفت.

\"\"

گابي در خصوص ديدار دو تيم اتلتيکو مادريد و بارسلونا اظهار داشت: در موقعيت برتري قرار داريم که مي‌توانيم براي قهرماني به خودمان وابسته باشيم. تلاش خواهيم کرد تا در ديدار يکشنبه مقابل مالاگا به پيروزي برسيم و سپس در بارسلونا فصل را به پايان برسانيم که اين تيم هم هر چه در توان دارد در دو بازي آخر خود به نمايش خواهد گذاشت.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: بازيکنان بارسلونا حرفه‌اي گري خود را نشان داده‌اند و هنوز نامزد قهرماني در لاليگا هستند با اينکه ما صدرنشين هستيم و نسبت به آنها برتري داريم. تنها راه براي قهرمان شدن ما پيروزي در بازي يکشنبه شب است و اينکه حداقل يک امتياز مقابل بارسلونا به دست آوريم.

اين بازيکن 30 ساله خاطرنشان کرد: تاکنون نشان داده‌ايم که مي‌توانيم آنها را شکست دهيم. بازي‌هاي زيادي مقابل آنها داشتيم، در چهار بازي به تساوي رسيديم و در يک مسابقه پيروز شديم، بنابراين به ميدان مي‌رويم و تلاش مي‌‌کنيم دوباره به پيروزي برسيم.
admin بازدید : 8 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بر خلاف انتظارات ، نتیجه ای در ورزشگاه خوسه سوریا شهر وایادولید رقم خورد که نه تنها هواداران رئال که هواداران اتلتیکو و بارسا را هم شوکه کرد.

خبرگزاری پارس فوتبال- تساوی شب گذشته رئال مادرید در وایادولید تمام معادلات لالیگا را به هم زد.

در حالیکه کارشناسان همه از روز آخر لالیگا و احتمال شل گرفتن بازی از جانب بارسا در مقابل اتلتیکو به جهت قهرمان نشدن رئال صحبت می کردند ، خود رئال کاری کرد تا در روز آخر بارسلونا شانس بسیار خوبی برای قهرمانی داشته باشد.

خبرنگار AS به محل تمرینات اتلتیکو رفته و در مورد حال و هوای اردوی این تیم یک روز پس از تساوی ناباورانه رئال گزارشی تهیه کرده است. این گزارش را اینجا بخوانید:

« بر خلاف انتظارات ، نتیجه ای در ورزشگاه خوسه سوریا شهر وایادولید رقم خورد که نه تنها هواداران رئال که هواداران اتلتیکو و بارسا را هم شوکه کرد.

اینجا کمپ تمرینی اتلتیکو مادرید است و مساوی شب گذشته رئال مثل یک بمب در این کمپ منفجر شده است.

همه از بازی دیشب صحبت می کنند و البته تعداد کسانی که از این مساوی ناراضی هستند بسیار بیشتر از دسته دسته دیگر است.

این عده معتقدند که رئال با این تساوی کاری کرد که حالا دو تیم سرنوشت قهرمانی لالیگا را در دست داشته باشند. تا دیروز این اتلتیکو بود که می توانست با 4 امتیاز سرنوشت قهرمانی را به نفع خودش تعیین کند اما حالا بارسا هم می تواند با دو پیروزی در فصلی پر از ناکامی و جنجال ، ناباورانه قهرمانی لالیگا را بدست بیاورد »

« تا قبل از این ، اگر مادریدی ها 5 دقیقه تحمل می کردند و از گل راموس به خوبی محافظت به عمل می آوردند ، بارسلونا عملا شانس سوم قهرمانی لقب می گرفت و از آنجایی که بارسا در روز آخر میزبان اتلتی بود ممکن بود به جهت جلوگیری از قهرمان شدن دشمن همیشگیش رئال ، خیلی بازی را جدی نگیرد و این مساله کاملا به نفع اتلتیکو مادرید بود.

اما حالا شرایط کاملا عوض شده و یک بارسای امیدوار و کاملا جدی را در روز آخر خواهیم دید. البته همه اینها در شرایطی است که اتلتی و بارسا بازی روز یکشنبه خود به ترتیب مقابل مالاگا و الچه را با پیروزی پشت سر بگذارند »

« اما دسته دیگر عقیده دیگری دارند و معتقدند با خارج شدن رئال از کورس قهرمانی این احتمال هست که بارسا با شکست یا تساوی محتمل در زمین الچه و پیروزی اتلتی در خانه خودش مقابل مالاگا یک هفته زودتر قهرمان لالیگا شود »

به هر حال آنچه مسلم است باید تا روز یکشنبه و ساعت 21.30 ( به وقت ایران 23.30 ) صبر کنیم و شاید که معجزه ای اتفاق بیفتد و بر خلاف دو نظریه فوق ، مادرید هم دوباره دارای شانس قهرمانی شود.

admin بازدید : 7 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، منابع خبری در اسپانیا اعلام کرده‌اند در صورتیکه لوئیس انریکه سرمربی اسبق رم باروئسای بارسا به توافق برسد پوگبا هافبک فرانسوی تیم یوونتوس راهی بارسلونا شده وبا وی تمرین خواهد کرد.

به گفته این رسانه‌ها لوئیس انریکه علاقه بسیار زیادی به این بازیکن دارد و فکر می‌کند می‌تواند درکنار او به اهداف مورد نظرش در بارسا دست یابد.
گفتنی است، روئسای یوونتوس هنوز اظهار نظر دقیقی در رابطه با انتشار این خبر نکرده‌اند.

admin بازدید : 10 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کارلو آنچلوتی در مصاحبه پس از بازی با وایادولید علت افت رئال را مشکلات ذهنی دانسته نه خستگی فیزیکی .مهم نیست طرفدار کدام تیم هستید ؛ برای ما بنویسید که افت ناگهانی رئال به چه علت بوده است ؟

به گزارش عرش نیوز؛رئال مادرید در فصل جاری تا روز بازی برگشت با بارسلونا در برنابئو با حاشیه امنیتی مناسب شانس اول قهرمانی لالیگا محسوب می شد.

اما شکست ۳-۴ در مقابل بارسا و سپس شکست در مقابل سویا باعث شد تا جای این تیم با اتلتیکو و بارسلونا در صدر جدول عوض شود.

آن روزها رسانه های اسپانیایی متفق القول خبر از خداحافظی رئال با لالیگا می دادند اما این پایان کار نبود و شکست ناباورانه بارسا در مقابل گرانادا و سپس تساوی این تیم با ختافه و نیز لغزش اتلتی در مقابل لوانته بار دیگر توپ را در زمین رئال مادرید انداخت.

کمتر هوادار رئال تصور می کرد که این تیم پس از بهترین بازی فصلش در مونیخ و گلباران کردن قهرمان اروپا ، در دو بازی سرنوشت ساز اخیرش مقابل والنسیا و وایادولید ۴ امتیاز حیاتی را از دست بدهد و حالا رئال مادرید عملا شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارد.

مهم نیست طرفدار کدام تیم هستید . برای ما بنویسید که به نظر شما افت ناگهانی رئال به چه علت بوده است ؟

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 2,225