loading...
بارسلونا
admin بازدید : 3 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به نظر می‌‌رسد هواداران بلوگرانا آنچنان هم نظر مثبتی روی لویز انریکه گزینه اول باشگاه برای هدایت بلوگرانا در سال آینده نداشته باشند.

 به گزارش مارکا، در نظر سنجی وبسایت مارکا از مثبت بودن انتخاب لویز انریکه برای هدایت بارسلونا سوال شده بود که ۲۷ هزار نفر از شرکت کنندگان در این نظر سنجی با انتخاب ملی‌ پوش سابق تیم ملی‌ اسپانیا مخالف بودند. در این نظر سنجی ۴۹% به انتخاب انریکه رای منفی‌ و ۵۱ % رای مثبت داده بودند. گفتنیست که آندونی زوبیزارتا مسول نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا دیروز با سرمربی سلتاویگو قرار ملاقاتی داشته است و طبق شایعات انریکه به احتمال زیاد سال آینده روی نیمکت باشگاه بارسلونا خواهد نشست.

admin بازدید : 6 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تأیید کرد که تیمش با تساوی مقابل والنسیا یک فرصت را از دست داده اما تأکید کرد که این فرصت چندان هم بزرگ نبوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پس از تساوی تیمش مقابل والنسیا افسوس خورد که تیمش نتوانست با توجه به باخت اتلتیکو مادرید از این فرصت استفاده کند.

آنچلوتی اظهار داشت: ما یک فرصت را از دست دادیم اما اتفاق خیلی بدی نبود، تساوی هم خوب است. اگر امشب برنده می شدیم، اتلتیکو مجبور بود در بارسلونا برنده شود. حالا که بازی مساوی شد، تساوی در بارسلونا برای اتلتیکو کافی است اما ما باید در مسابقه های بعدی پیروز شویم. باید روی این مسئله تمرکز کنیم که برای اتلتیکو تساوی در بارسلونا هم کافی است؛ بنابراین یک فرصت را از دست دادیم اما چندان بزرگ نبود.

وی اضافه کرد: فکر می کنم که مشکل تیم از لحاظ بدنی بود؛ همان مشکلی که برای اتلتیکو و چلسی هم اتفاق افتاد. وقتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنید، اگر یکشنبه بعدش نتوانید به همان اندازه هجومی باشید، طبیعی است. من فکر می کنم ما بهای این را پرداختیم.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: گل رونالدو برای ما خیلی مهم بود زیرا اگر شکست می خوردیم ، شانس قهرمانی در لالیگا را از دست می دادیم. گل کریستیانو فرصت های ما را زنده نگه داشت.

انتهای پیام/د

admin بازدید : 3 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

هفته 36 لالیگا

 

در سی و ششمین هفته از مسابقات فوتبال باشگاهی اسپانیا هر سه مدعی قهرمانی امتیاز از دست دادند. بارسلونا با گلی که در وقت‌های تلف شده بازی خورد، پیروزی را با تساوی عوض کرد، اتلتیکو مادرید که در آستانه قهرمانی قرار دارد، با از دست داد سه امتیاز حساس از خانه لوانته برگشت و بالاخره رئال مادرید هم به یک تساوی خانگی مقابل والنسیا رضایت داد.

نتایج دیدارهای این هفته لالیگا به شرح زیر است:

رایو وایه‌کانو 0 اتلتیک بیلبائو 3

بارسلونا 2 ختافه 2

مالاگا 0 الچه 1

اوساسونا 0 سلتا ویگو 2

وایادولید 1 اسپانیول 0

آلمریا 3 رئال بتیس 2

لوانته 2 اتلتیکو مادرید 0

سویا 0 ویارئال 0

رئال مادرید 2 والنسیا 2

دیدار تیم‌های رئال سوسیه‌داد سن سباستین مقابل گرانادا هم بعد از ظهر دوشنبه انجام می‌شود.

 

جدول رده‌بندی

1- اتلتیکو مادرید، 88 امتیاز


2- بارسلونا، 85 امتیاز


3- رئال مادرید، 83 امتیاز


4- اتلتیک بیلبائو، 68 امتیاز


5- سویا، 60 امتیاز

admin بازدید : 7 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مسئولان باشگاه بارسلونا در راستای تقویت تیم خود قصد دارند ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی را به خدمت بگیرند .

بعد از انتقادهای هازارد از تفکرات دفاعی مورینیو رابطه این دو شکراب شده و به نظر می رسد ستاره چلسی راهی نیوکمپ شود.

admin بازدید : 3 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
کارت زرد بخاطر حمایت از جنبش موز+فیلم

به گزارش افکارنیوز، بازیکن آفریقایی و سیه‌چرده تیم گازلک آژاکسیو در دیدار مقابل رد استار پس از گلزنی برای تیمش از روی نقطه پنالتی در اقدامی جالب توجه و در حمایت از دنی آلوس مدافع بارسلونا اقدام به خوردن موز کرد.

این حرکت بازیکن تیم فرانسوی باعث شد تا داور بازی در اقدامی عجیب به او کارت زرد نشان دهد.

هفته گذشته و در دیدار تیم‌های بارسلونا و ویارئال در ال‌مادریگال برخی تماشاگران تیم میزبان در اقدامی نژادپرستانه به سمت دنی آلوس موز پرتاب کردند و مدافع کاتالان‌ها آن موز را خورد.

حرکت آلوس برزیلی کمپینی را در حمایت از بازیکنان سیه‌چرده و مبارزه با نژادپرستی به وجود آورد.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 2,222